sunshinegirls bästis fotograferna

Alla inlägg under december 2011

Av sunshinegirls - 31 december 2011 17:35

Ja, rubriken talar!! Farväl 2011, äntligen ett nytt år, fast man har haft väldigt kul, så har det hänt några saker som är lite mindre bra.... Men man ska ju försöka glömma nu, eftersom det är ett nytt år. Man kunde ju önska att det kom lite snö ngn gång!!!! det snöade för ett tag sen, men det smälte bort direkt  , är det ngn snö hos er?? 


Men iaf, hur har ska ni fira nyår?? och hur tycker ni att det känns med ett nytt år?


hoppas att ni har haft ett bra år och kommer få ett ännu bättre  



//Hanna   

 

Av sunshinegirls - 31 december 2011 11:23

Hejsan bloggen och gott nytt år!

Jag har haft ett jätteroligt år med många spännande saker och jag ser jättemycket fram emot 2012.Men jag är också lite rädd för det eftersom alla pratar om filmen när jorden går under.Jag tror inte på allvar att det kommer hända,men man får väl ändå vara lite rädd?!:)Idag ska jag både fira nyår och min mamma och pappas 10:onde bröllopsdag och även min franska brevkompis födelsedag!Hon heter Ilona och jag verkligen älskar henne.Hon är jättesnäll och vi skriver brev till varandra p.g.a att vår engelska lärare kände en lärare i frankrike som också hade elever som övade engelska:)Nu ska jag hjälpa min syrra med en present som hon fixat,hejsålänge:)

Av sunshinegirls - 28 december 2011 09:45

Godmorgon bloggen!Igår var jag på mellandags rea med Filippa<3 Jag köpte inte så lite om man säger så. Det blev ett par blåa byxor som är jääätte fina,en stickad tröja,ett linne,en kofta,hårnålar,rosett-klämmor,2 nagellack och det var nog allt =) Nu ska jag gå ner och äta frukost,sen ducha och sist men inte minst......SPELA SIMS<333333Kram Lisa!

Av sunshinegirls - 26 december 2011 11:30

Hejsan bloggen!

Kan tyvär inte ladda upp foton mm med telefonen,synd,men går väl lika bra att göra det såhär:3 Tänkte lägga upp foton på min nya op(one piece för er som inte vet :p) och även lite på några skal som jag hittat till mobilen:) Var ju i stan igår och kollade men hittade bara svarta och det behövs inte för telefonen e ju redan svart. Ni får gärna hjälpa mig att bestämma vilket jag ska ha om ni lyckas övertyga mig för att jag redan har hitta ett och blivit förälskad!♥








     




     



     




      

       





    

          



     

        

                           <-Min favorit<3



  Hittade skalen på www.skinz.se och www.skal-man.se                                                    Kram Lisa<3









Av sunshinegirls - 26 december 2011 10:48

Jag tycker att det gått jätte snabbt, redan två dagar efter julafton.


Hur har ni firat julafton? eller ni kanske inte firar julafton? Men skriv en kommentar om hur ni firar julafton, skriv gärna vad ni har fått oxå!!


//Hanna <3

Av sunshinegirls - 25 december 2011 19:24

Hejsan bloggen!Idag har jag och mamma varit i stan och bytat för stora kläder som jag fått, och vi har oxå kollat efter skal till telefonen. Sen har jag spelat The sims 3 som min farbror har hjälpt mig med för att han e en "teknik-nörd". Jag har spelat 2 innan men har sålt dom ju för att 3 verkar häftigare. Än så länge fattar jag inte så mkt av det men lär mig nog snart :3 När vi åt kvällsmat sa mamma till mig att kolla vad Vilton gjorde för att det lät så konstigt iftån tvättstugan. När jag kom ut satt Vilton i kattens toalett och grävde :oKram Lisa<3P.s ni som har wordfude kanske kan kommentera vad ni heter så att vi kan spela?

Av sunshinegirls - 25 december 2011 10:55

Hejsan bloggen!Igår började med att jag vaknade och öppnade julklapparna som fanns under granen och i julstrumpan. Då fick jag en ny telefon som jag gör detta inlägget med. En htc sensation s som jag blivit kär i. Jag fick oxå Justin Biebers egen bok på svenska. I min julstrumpa fick jag en tidning och en chocklad-tomte. Jag fick oxå ett par svarta byxor och en klocka. Efter det åkte vi till farmor och farfar och kusunerna som oxå var där. Av dom fick jag en handduk, flece,smyckeskrin, presentkort till H&M och ett till Vero Moda. Vid 3 tiden åkte vi till mormor och morfar och våra andra kusiner. Där tittade vi på kalle amma och co. Av dom fick jag nagellack, hårmascara, Justins bok igen :o och bäst av allt........en one piece som jag är kääär i!Kram Lisa!!

Av sunshinegirls - 23 december 2011 19:17

God jul alla!♥

Äntligen har skolan slutat och det är jullov,men det är så dåligt att vi har så kort lov, typ 3 veckor knappt :( Men nu har vi inte tid att deppa utan ta vara på tiden istället :) Jag ska fira jul och nyår på jullovet och mer har jag inte bokat♥ Jag har gjort lite nya spellistor på spotify och jag har en som jag kallar för braisar där mina favoritlåtar finns. Om ni vill veta dom så kommer dom här: 

  • Mr. know it all-Kelly Clarkson
  • All this way-Amanda Fondell
  • Mistletoe-Justin Bieber
  • Drummer Boy-Justin Bieber, Busta Rhymes
  • Baby-Justin Bieber, Ludacris
  • The one that got away-Katy Perry
  • We found love-Rihanna, Calvin Harris
  • Someone like you-Adele
  • It will rain-Bruno Mars

Min favorit som jag skulle kunna nörda sönder är nog It will rain med Bruno Mars, om du inte hört den MÅSTE du lyssna på den<3

Och lite mer saker jag gjort på lovet änsålänge? Jag har fått brev från min franska brevkompis Ilona som e bäst och jättesnäll och hon skickade med franskt tuggummi, är det bara jag som tycker det är jätte häftigt!? ;) Sen har jag köpt lite julklappar till familjen ju, till min mamma köpte jag ett halsband med en ängel eftersom mamma är en ängel  Till min syster köpte jag......BADANKOR :D Hon är badgalen och blir sur varje gång någon säger att hon ska dusha,så varför inte ge något så hon får det lite roligare i badet?                        

Ni undrar kanske vad jag önskar mig i julklapp då? Här kommer lite saker:

  • En onepiece,helst grön,annars mörkblå eller ljusrosa :3
  • En ny mobiltelefon,en toutch,har redan hittat en superfiin
  • Ett par blåa jättefina bykor
  • En ny skolväska

Jaa,det var iallafall lite :) Vad önskar ni er i julklapp,och vad är era favorit låtar? Har ni några brevkompisar? Svara i komentarerna :)

Kram Lisa♥

 


  Vilton<3                                                                                                                                     

Sööt<3


Haha sötast♥   








Presentation ♥


Hejsan svejsan vi är 2 tjejer på 13 år som älskar att fotografera och pyssla. Därför gjorde vi denna bloggen, för att visa våra bilder och vårt pyssel. :)

Vi är bästisar för all evighet :) och vi gör nästan allt för varandra!

KOPIERA INTE!! tack!

Fråga mig ♥

2 besvarade frågor

Omröstning ♥

vilken är din favvo färg?
 röd ♥
 orange ♥
 gul ♥
 vit ♥
 blå ♥
 lila ♥
 rosa ♥
 grön ♥
 grå ♥
 svart ♥
 brun ♥
 turkos ♥
 limegrön / äppelgrön ♥
 övriga ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Gästbok ♥

Besöksstatistik ♥

RSS ♥

Arkiv ♥


Ovido - Quiz & Flashcards