sunshinegirls bästis fotograferna

Alla inlägg den 29 januari 2012

Av sunshinegirls - 29 januari 2012 19:00

hejs svejs!!


förlåt att vi har haft jätte dålig uppdatering :(

Men vi har inte hunnnit :(

Vi ska försöka ha bättre uppdatering :)

eller jag ska fösöka iaf ;)

Jag tänkte skaffa en ny blogg, som bara är min... men vet inte riktigt än... är lite osäker :S

Vi kanske ska ändra lite på bloggen så vi har nya kategorier och så... :D

Men nu ska jag fortsätta att chatta med Jacqe, förresten kika gärna in på hennes nya blogg:

http://akindofme.bloggplatsen.se/


kika gärna in på den och på den här:

http://novelleromallt.bloggplatsen.se/


//Hanna :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation ♥


Hejsan svejsan vi är 2 tjejer på 13 år som älskar att fotografera och pyssla. Därför gjorde vi denna bloggen, för att visa våra bilder och vårt pyssel. :)

Vi är bästisar för all evighet :) och vi gör nästan allt för varandra!

KOPIERA INTE!! tack!

Fråga mig ♥

2 besvarade frågor

Omröstning ♥

vilken är din favvo färg?
 röd ♥
 orange ♥
 gul ♥
 vit ♥
 blå ♥
 lila ♥
 rosa ♥
 grön ♥
 grå ♥
 svart ♥
 brun ♥
 turkos ♥
 limegrön / äppelgrön ♥
 övriga ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Gästbok ♥

Besöksstatistik ♥

RSS ♥

Arkiv ♥


Ovido - Quiz & Flashcards