sunshinegirls bästis fotograferna

Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av sunshinegirls - 5 oktober 2011 08:47

hello, idag är jag hemma från skolan för att jag har ont i magen. Jag tänkte att eftersom jag ändå är hemma idag så kan jag ju blogga idag, det blev ingen veckan sötnos i söndags för Lisa la inte in någon veckans sötnos. Jag har inte haft så mycket tid i helgen eller denna veckan, men jag ska försöka att blogga lite mer, man tröttnar ju efter ett tag. jag hoppas att ni gillar våran blogg!!! ♥♥


jag va med Linn igår och skulle egentligen va med Ulrika och gå på badmintonen idag, men eftersom jag är hemma idag så kan jag ju inte det! 


jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om idag, men jag ska nog lägga in de bilderna på bloggen som jag och Linnea tog när vi va. 


det var allt för mig idag kram hanna ♥


p.s gå in på de tipsade bloggarna och rösta i omröstningen och kommentera allt vad du orkar!! tack d.s

Presentation ♥


Hejsan svejsan vi är 2 tjejer på 13 år som älskar att fotografera och pyssla. Därför gjorde vi denna bloggen, för att visa våra bilder och vårt pyssel. :)

Vi är bästisar för all evighet :) och vi gör nästan allt för varandra!

KOPIERA INTE!! tack!

Fråga mig ♥

2 besvarade frågor

Omröstning ♥

vilken är din favvo färg?
 röd ♥
 orange ♥
 gul ♥
 vit ♥
 blå ♥
 lila ♥
 rosa ♥
 grön ♥
 grå ♥
 svart ♥
 brun ♥
 turkos ♥
 limegrön / äppelgrön ♥
 övriga ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Gästbok ♥

Besöksstatistik ♥

RSS ♥

Arkiv ♥


Ovido - Quiz & Flashcards