sunshinegirls bästis fotograferna

Alla inlägg den 25 oktober 2011

Av sunshinegirls - 25 oktober 2011 18:25

jag är så hemskt ledsen att vi nästan inte gör några inlägg men vi försöker så mycket vi kan, igår och iförgår så va jag med elin och vi bakade cupcakes (tänkte lägga upp det på bloggen och på godheter sen!!) fast hinner inte lägga in bilder nu.. idag va jag med bella!! vi skrattade asmycket på vägen hem från skolan.. hahaha 


ska lägga in ngt inlägg på bloggen imon också!! (tror jag iaf)


//hanna


p.s tycker ni att jag ska starta en novell blogg? d.s

Presentation ♥


Hejsan svejsan vi är 2 tjejer på 13 år som älskar att fotografera och pyssla. Därför gjorde vi denna bloggen, för att visa våra bilder och vårt pyssel. :)

Vi är bästisar för all evighet :) och vi gör nästan allt för varandra!

KOPIERA INTE!! tack!

Fråga mig ♥

2 besvarade frågor

Omröstning ♥

vilken är din favvo färg?
 röd ♥
 orange ♥
 gul ♥
 vit ♥
 blå ♥
 lila ♥
 rosa ♥
 grön ♥
 grå ♥
 svart ♥
 brun ♥
 turkos ♥
 limegrön / äppelgrön ♥
 övriga ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Gästbok ♥

Besöksstatistik ♥

RSS ♥

Arkiv ♥


Ovido - Quiz & Flashcards