sunshinegirls bästis fotograferna

Alla inlägg den 20 november 2011

Av sunshinegirls - 20 november 2011 11:23

Hejsan allihopa, idag fyller jag år!! jippi!


Jag fick tyvärr ingen hund som jag önskade mig mest av allt, men det blev ändå bra presenter... som jag inte kommer säga nu...


men aja, jag fick iaf en film (true blood) av min kompis Jacqe!! tack så mycket Jacqe! <3 <3


Jag ska få lite fler presenter av min bror och Ulrika, vem vet kanske av någon mer kompis ;)


Jag hoppas att jag får åka till Canada någon gång för det är min högsta dröm!

1. Canada

2. London

och sen vet jag inte men helst åka till Canada, jag vet inte hur jag kom in på detta ämnet, men jag ska iaf ladda upp mina bilder jag har tagit dom senaste dagarna och så ska jag försöka slå Lisas foto rekord! hehe om det går.... men om man lägger ihop alla bilder i November, så blir November den månaden med mest bilder ;) hehe det var allt för mig idag tror jag iaf!!


ha de bra!!


//Hanna <3

Presentation ♥


Hejsan svejsan vi är 2 tjejer på 13 år som älskar att fotografera och pyssla. Därför gjorde vi denna bloggen, för att visa våra bilder och vårt pyssel. :)

Vi är bästisar för all evighet :) och vi gör nästan allt för varandra!

KOPIERA INTE!! tack!

Fråga mig ♥

2 besvarade frågor

Omröstning ♥

vilken är din favvo färg?
 röd ♥
 orange ♥
 gul ♥
 vit ♥
 blå ♥
 lila ♥
 rosa ♥
 grön ♥
 grå ♥
 svart ♥
 brun ♥
 turkos ♥
 limegrön / äppelgrön ♥
 övriga ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Gästbok ♥

Besöksstatistik ♥

RSS ♥

Arkiv ♥


Ovido - Quiz & Flashcards