sunshinegirls bästis fotograferna

Alla inlägg den 25 november 2011

Av sunshinegirls - 25 november 2011 16:30

Hejsan svejsan!! Jag har inget att skriva idag, ska iaf ladda upp alla bilderna på datorn, idag eller imon så dom kommer antagligen upp några bilder imon eller på söndag ;) iaf skönt med helg, tycker jag xD fast jag tror att alla tycker det, men idag ska jag ha fredagsmys!! hihi, aja nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer....


aja det får vara allt för mig, eller jo, jag kan inte sluta lyssna på den här musikvideon:

jag tycker att den är jätte bra, den heter impossible!!


//hanna <33

Presentation ♥


Hejsan svejsan vi är 2 tjejer på 13 år som älskar att fotografera och pyssla. Därför gjorde vi denna bloggen, för att visa våra bilder och vårt pyssel. :)

Vi är bästisar för all evighet :) och vi gör nästan allt för varandra!

KOPIERA INTE!! tack!

Fråga mig ♥

2 besvarade frågor

Omröstning ♥

vilken är din favvo färg?
 röd ♥
 orange ♥
 gul ♥
 vit ♥
 blå ♥
 lila ♥
 rosa ♥
 grön ♥
 grå ♥
 svart ♥
 brun ♥
 turkos ♥
 limegrön / äppelgrön ♥
 övriga ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Gästbok ♥

Besöksstatistik ♥

RSS ♥

Arkiv ♥


Ovido - Quiz & Flashcards