sunshinegirls bästis fotograferna

Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av sunshinegirls - 6 augusti 2011 13:56

Jag var på ridläger i förgår och red min favvis som heter Stuart<3Han är en new forest som är hur gullig som helst<3Första passet hoppade vi och andra passet red vi allihopa ut.Jag och två till red barbacka och när vi kom tillbaka skulle vi ta en liten gallopp i ridhuset men Stuart blev så glad och tog ett litet glädjeskutt så jag flög av :o

Men det gick bra ändå!!


Igår var vi på pappas jobb och hade en liten fest och kollade på Tall ships races!!

Det var jätte häftigt med alla dom stora båtarna från massa olika länder :)

Imorgon kommer vår andra veckans sötis så det får ni bara inte missa!! Här kommer lite bilder:



        Hihi.....kul morot      Islands häst med föl...jag har varit där och ridit fast typ för en månad sen....min häst hette Frasi,mammas hette Fluga


Hej så länge

Av sunshinegirls - 6 augusti 2011 12:52

Tyvärr har vi inte lagt in bilder på ett tag... eller inlägg...vi har inte haft så mkt tid men det kmr väll bilder... 


uuussh, det här hittade vi i parken blää ett skellet

 

ses snart ♥♥♥ :P

Presentation ♥


Hejsan svejsan vi är 2 tjejer på 13 år som älskar att fotografera och pyssla. Därför gjorde vi denna bloggen, för att visa våra bilder och vårt pyssel. :)

Vi är bästisar för all evighet :) och vi gör nästan allt för varandra!

KOPIERA INTE!! tack!

Fråga mig ♥

2 besvarade frågor

Omröstning ♥

vilken är din favvo färg?
 röd ♥
 orange ♥
 gul ♥
 vit ♥
 blå ♥
 lila ♥
 rosa ♥
 grön ♥
 grå ♥
 svart ♥
 brun ♥
 turkos ♥
 limegrön / äppelgrön ♥
 övriga ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Gästbok ♥

Besöksstatistik ♥

RSS ♥

Arkiv ♥


Ovido - Quiz & Flashcards