sunshinegirls bästis fotograferna

Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av sunshinegirls - 30 augusti 2011 17:40

Hejsan bloggen och bloggläsare! lyllo dig Lisa vill också ha en hund :o) hehe 


det har varit så dåligt väder så man har inte kunnat ta så mkt foton, det blåser fruktansvärt ute och regnar det är nästan sovärsta stormen...


Idag var jag med Jacqe, imon ska jag spela badminton och städa :( men på fredag ska jag va med Lisa :) hihi


lovar att jag ska ta bilder och lägga upp :) när det blir finare väder!! haha   man skakar av skyla!! 



 

Kram från Hanna!  

:)

Av sunshinegirls - 30 augusti 2011 16:31

Hejsan svejsan bloggen!

Satt nyss och skrev lite utvärderingen, jag blir alltid deppig varje gång jag får reda att det är dags att skriva den.Tyvär har jag inte heller mycket spännande att skriva om därför bestämde jag mig för att skriva med lite färg-glada bokstäver.



  


Här är en till bild valparna tilsammans med sin mamma som heter Happy-z!!


Kram Lisa

Presentation ♥


Hejsan svejsan vi är 2 tjejer på 13 år som älskar att fotografera och pyssla. Därför gjorde vi denna bloggen, för att visa våra bilder och vårt pyssel. :)

Vi är bästisar för all evighet :) och vi gör nästan allt för varandra!

KOPIERA INTE!! tack!

Fråga mig ♥

2 besvarade frågor

Omröstning ♥

vilken är din favvo färg?
 röd ♥
 orange ♥
 gul ♥
 vit ♥
 blå ♥
 lila ♥
 rosa ♥
 grön ♥
 grå ♥
 svart ♥
 brun ♥
 turkos ♥
 limegrön / äppelgrön ♥
 övriga ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Gästbok ♥

Besöksstatistik ♥

RSS ♥

Arkiv ♥


Ovido - Quiz & Flashcards