sunshinegirls bästis fotograferna

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av sunshinegirls - 19 augusti 2011 17:50

Hej bloggen!


Jag var med en kompis idag och vi va lite inne på datan och spelade DS och så målade vi naglarna med graffiti nagellack(vet inte hur graffiti stavas).Ja det var ju såå dåligt väder idag så vi fick vara inne heeela dagen!! 

Saknar fortfarande min kära lilla kompis i stockholm♥

Ja och nu har den äntligen kommit min nya kamera.Ja min förra fick fel på objektivglaset och den gick inte att laga :(

Så jag fick låna mamma och pappas kamera!

Det e tur att man har föräldrar♥

Tänkte lägga upp lite bilder på kameran, dom kommer här:

     


Älskar den värkligen....den är super fin, eller vad tycker ni?


Presentation ♥


Hejsan svejsan vi är 2 tjejer på 13 år som älskar att fotografera och pyssla. Därför gjorde vi denna bloggen, för att visa våra bilder och vårt pyssel. :)

Vi är bästisar för all evighet :) och vi gör nästan allt för varandra!

KOPIERA INTE!! tack!

Fråga mig ♥

2 besvarade frågor

Omröstning ♥

vilken är din favvo färg?
 röd ♥
 orange ♥
 gul ♥
 vit ♥
 blå ♥
 lila ♥
 rosa ♥
 grön ♥
 grå ♥
 svart ♥
 brun ♥
 turkos ♥
 limegrön / äppelgrön ♥
 övriga ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Gästbok ♥

Besöksstatistik ♥

RSS ♥

Arkiv ♥


Ovido - Quiz & Flashcards