sunshinegirls bästis fotograferna

Alla inlägg den 2 september 2011

Av sunshinegirls - 2 september 2011 19:28

Hejsan bloggen!!

Var ett atg sen nu men som vi har sagt innan så blir det inte lika många inlägg nu när skolan har börjat för det är ju mycket läxor och sånt.Men iallafall så tänkte jag berätta lite om veckan! I onsdags åkte jag direkt till ridskolan efter skolan och jag red min favvis Stuart♥(måste lägga upp en bild så ni får se honom) Och i torsdags var jag med Hanna och vi läste lite och var en hel del ute också. Och idag så var det dags för skolfoto. Efter skolan åkte jag och mamma och min syster till stan och kollade lite på vinterjackor men vi hittade inget så vi åkte till mammas jobb och kollade på skor istället och jag hittade ett par. Sen köpte vi lite godis till helgen och efter det var jag med Hanna. Vi sålde jultidningar i hennes kvarter.Nu ska jag snart äta kvälls-

mat så hejdå!!


Kram Lisa :)




 

Här är ett videoklipp på ett annat experiment, om ni kollar noga ser ni att vattenstrålen böjer på sig när kammen kommer nära!


Om ni också vill testa detta så gör såhär:

Ta en kamm och gnip den mot håret eller en ylletröja. Sen gör du likadant som jag gör på videoklippet. Utan att nudda strålen,Var bara jättenära med kammen!! Lycka till

Av sunshinegirls - 2 september 2011 19:22

Hej allihopa förlåt att vi inte hunnit skriva så mycket i bloggen men hinner inte när man har läxor och skola och så... sen är man ju med kompisar och ibland så rider man eller spelar badminton...


Men idag var jag ju med min bästis Lisa ♥ ( och hon var väll antagligen med mig också... hopppas jag.... hihi :) ) och vi sålde jultidningar... fast det gick inte så bra, bara 2 st som köpte :) fast vi gick ju inte överallt :D hoppas fler tänker köpa... 


 

Neej nu måste man göra utvärdering hatar att göra det... :) vilka gillar det egentligen?! (om ni gillar ta inte illa upp d:P....)

Inga bilder idag heller... FÖRLÅT :$ HEHE :S


veckans sötnos kommer Lisa ger er på söndag!!


det var allt för mig ses snart!!                                                                                                                                                                                                         //Hanna 

Presentation ♥


Hejsan svejsan vi är 2 tjejer på 13 år som älskar att fotografera och pyssla. Därför gjorde vi denna bloggen, för att visa våra bilder och vårt pyssel. :)

Vi är bästisar för all evighet :) och vi gör nästan allt för varandra!

KOPIERA INTE!! tack!

Fråga mig ♥

2 besvarade frågor

Omröstning ♥

vilken är din favvo färg?
 röd ♥
 orange ♥
 gul ♥
 vit ♥
 blå ♥
 lila ♥
 rosa ♥
 grön ♥
 grå ♥
 svart ♥
 brun ♥
 turkos ♥
 limegrön / äppelgrön ♥
 övriga ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Gästbok ♥

Besöksstatistik ♥

RSS ♥

Arkiv ♥


Ovido - Quiz & Flashcards