sunshinegirls bästis fotograferna

Alla inlägg den 18 september 2011

Av sunshinegirls - 18 september 2011 12:00

Idag ska Lisa lägga in veckans sötnos!! hoppas att du gör det                                                


idag ska jag göra läxor som är:


♥ svenska 

♥ engelska

♥ matte

♥ utvärdering


fast jag är redan färdig med matte och svenska!! jippi


då tar jag bort det från listan:


♥ engelska

♥ utvärdering


Jag och Lisa älskar djur båda två, så ni som läser bloggen kanske kan skriva vilka djur ni har eller vilka ni vill ha!



hopppas vi ses snart!! 


/ kram Hanna 

Av sunshinegirls - 18 september 2011 12:00

Idag ska Lisa lägga in veckans sötnos!! hoppas att du gör det                                                


idag ska jag göra läxor som är:


♥ svenska 

♥ engelska

♥ matte

♥ utvärdering


fast jag är redan färdig med matte och svenska!! jippi


då tar jag bort det från listan:


♥ engelska

♥ utvärdering


Jag och Lisa älskar djur båda två, så ni som läser bloggen kanske kan skriva vilka djurn ni har eller vilka ni vill ha!



hopppas vi ses snart!! 


/ kram Hanna 

Presentation ♥


Hejsan svejsan vi är 2 tjejer på 13 år som älskar att fotografera och pyssla. Därför gjorde vi denna bloggen, för att visa våra bilder och vårt pyssel. :)

Vi är bästisar för all evighet :) och vi gör nästan allt för varandra!

KOPIERA INTE!! tack!

Fråga mig ♥

2 besvarade frågor

Omröstning ♥

vilken är din favvo färg?
 röd ♥
 orange ♥
 gul ♥
 vit ♥
 blå ♥
 lila ♥
 rosa ♥
 grön ♥
 grå ♥
 svart ♥
 brun ♥
 turkos ♥
 limegrön / äppelgrön ♥
 övriga ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Gästbok ♥

Besöksstatistik ♥

RSS ♥

Arkiv ♥


Ovido - Quiz & Flashcards