sunshinegirls bästis fotograferna

Alla inlägg den 22 september 2011

Av sunshinegirls - 22 september 2011 16:43

hejsan allihopa jag är ledsen över att vi inte varit inne på ett tag nu, men vi ska försöka att vara inne mer. Jag kan tipsa om min kompis blogg den heter: ebbjacc.bloggplatsen.se


rösta gärna i omröstningen.


här har jag några förslag på vad som kommer förbättra vår blogg:


* baksida

* pyssel

* djur

* dagens/veckans... kläder, nagellack, färg, djur m.m

kommentera gärna med fler förslag!


//hanna ♥♥♥

Presentation ♥


Hejsan svejsan vi är 2 tjejer på 13 år som älskar att fotografera och pyssla. Därför gjorde vi denna bloggen, för att visa våra bilder och vårt pyssel. :)

Vi är bästisar för all evighet :) och vi gör nästan allt för varandra!

KOPIERA INTE!! tack!

Fråga mig ♥

2 besvarade frågor

Omröstning ♥

vilken är din favvo färg?
 röd ♥
 orange ♥
 gul ♥
 vit ♥
 blå ♥
 lila ♥
 rosa ♥
 grön ♥
 grå ♥
 svart ♥
 brun ♥
 turkos ♥
 limegrön / äppelgrön ♥
 övriga ♥

Kalender ♥

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Kategorier ♥

Gästbok ♥

Besöksstatistik ♥

RSS ♥

Arkiv ♥


Ovido - Quiz & Flashcards